Sidor

söndag 6 februari 2011

Twitter and Wordpress account!

Förberedelserna inför morgondagens gick bra, dock kunde omständigheterna varit bättre. Under lördagen tappade Arsenal en komfortabel 0-4 ledning till 4-4 på 25 minuter, chockad? nej! förbannad? ja! Egentligen skulle jag ha skapat ett konto på twitter samt wordpress på lördagkväll, men så blev inte fallet utan det blev en lång och tråkig "uppesittarkväll". Istället skapade jag konton på båda sidorna under söndagen. Direkt efter jag skapat mitt twitter-konto började jag kolla på Arsenal spelares profiler och det var väldigt intressant att läsa deras tweets efter gårdagens kollaps. Jack Wilshere sa "Inconsistent refereing needs to stop.its killing the game.if Diaby goes..whats the difference between that and Nolan on our keeper!?? £joke'', vilket jag håller med om!

Nu är det väl bara att blicka fram till morgondagens lektion och hoppas på att vi lär oss hur Wordpress och Twitter funkar!

Ciao,
Arsenal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar