Sidor

onsdag 19 januari 2011

Gunnergalactico!

Social, glad och ödmjuk är tre ord som mina vänner använder för att förklara mig. Det kanske inte syn vid kursstarten, men när alla lär känna mig kommer dessa tre aspekter komma fram. En sak jag absolut måste ha en stor dos av varje dag, är och kommer alltid förbli FOTBOLL! Och framförallt är det Arsenal som står mig närmast hjärtat. Jag följer inte bara fotboll på tv och på internet, utan jag utövar även sporten i en klubb som heter IK Apollon. Så kort och gott kan jag säga att jag är tokig i Arsenal, så om ni ser mig på dåligt humör är det antagligen för att Arsenal förlorat en match eller tappat poäng. 

Btw, ikväll är det match och det är bara VINST som gäller!
Come on u gooooonners! 

1 kommentar:

  1. And its Arsenal, Arsenal FC. They are by far the greatest team the world will ever see

    SvaraRadera