Sidor

måndag 30 maj 2011

Blogg raiders!

Jag har valt att skriva om Tomas Åströms blogg.
Designen är det första som talar till mig, på ett POSITIVT sätt! Hans header är klockren och smälter ihop med bakgrundsbilden han valt. Sedan gillar jag att han valt att lägga upp en bild på sig själv, vilket gör det hela mer personligt. Tar vi oss in på innehållet, tycker jag att han hittat en bra balans på sitt inläggs skrivande. Vissa inlägg som publiceras är långa medan andra är korta, vilket jag tycker är bra. Dock måste jag säga att längden på inläggen skuggas av kvalitén på texten.
Vidare vill jag bara säga att er film var grym! Kul att du tar tid från fritiden för att fortsätta med Movie Maker, det är riktigt bra program!

Btw, roligt att se en lärare från Skrapan ta tag i IT-utvecklingen.
AWESOMENESS!

Ciao, Ragazze e Ragazzi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar